Hoe kun je zien live zien wie er op je website komt?

In de film the Social Network zag ik hoe mark Zuckerberg live kon zien wie er op zijn websites kwamen. Volgens mijn zag hij al de ip adressen... Hoe krijg je dit ook te zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Daar is een programma voor.
Dat heet Feedjit.

http://feedjit.com/

Met de pro versie kan je zien waar iemand vandaan komt en hoe en wat de bezoeker op jouw site surft en hoe lang.

Misschien zijn er meer dit soort progs?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de nieuwe Google Analytics kan dat ook. Die heeft een Real-time view, die is erg uitgebreid.

Toegevoegd na 17 seconden:
En het is gratis!