Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom krijg ik op youtube opeens allemaal Russische filmpjes ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ow okee ja dat is duidelijk ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil wel weten hoe je dat voor elkaar krijgt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leg eens uit wat er nou geberurt, ik "krijg" nooit filmpjes. Ik zoek ze of klik ze aan of wat dan ook. Waar krijg je die filmpjes. Beschrijf het proces eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het maakt niet uit wat ik zoek er staat van alles tussen.
Of ik nu zoek op X-trail of rodney muziek of filmpjes bijna de helft is buitenlands.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krijg op X-trail ook veel russische filmpjes. Geef nog eens meer exacte zoekfuncties. als ik alleen rodney invoer krijg ik geen russische filmpjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik krijg dan dit ertussen.
http://youtu.be/e6H-9xk2nb8 en volgens mij maar ik kan de tekst niet lezen heeft het er weinig mee te maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een Russische film die "Negen dagen van het nieuwe jaar" heet. Misschien heeft die film iets te maken met het onderwerp dat jij zoekt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Wellicht heb je het landenfilter aanstaan ofzo. Even de opties checken als je aangemeld bij Youtube. Het kan ook zijn dat je een addon of toolbar geinstalleerd hebt (laten worden) en die je verwijst naar dergelijke filmpje. Probeer eens hitman pro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing