Hoe kan het dat sommige foto's in mijn bestanden een blauw vlakje zijn?

In mijn bestanden zijn sommige foto's blauw. Als ik er op klik of diavoorstelling dan zie ik de foto. Hoe kan ik dat veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ook ik ken dat; het gebeurde vaak bij mijn oude PC. Ik had 't gevoel dat dat kwam doordat de afbeeldingen geladen moesten worden en dat ging erg traag. Als ik dan een poosje wachtte dan werden 't vanzelf miatuurweergaven.