hoe krijg ik op facebook mijn vrienden balk aan de rechter kant terug?

aan de rechter kant op www.facebook.com stond eerst altijd een balk met allemaal facebook vrienden.
nu is die weg.
hoe krijg ik die terug?

zeg effe als je niet weet wat ik bedoel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.6K

Het beste antwoord

Als je de tijdlijn in hebt geschakeld is dit niet meer mogenlijk. Je kunt je vrienden nu onder je omslag foto vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan ik dan de tijdlijn uitschakelen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is helaas niet mogenlijk
http://www.goeievraag.nl/vraag/verwijder-tijdlijn-facebook.278004

Andere antwoorden (1)

Klik helemaal rechtsonderin op de knop Chat. Nu verschijnt de balk weer.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zie afbeelding. Die knop staat rechtsonderin je scherm als je op de news feed pagina zit. Door daar op te klikken opent de sidebar opnieuw (dat is de balk met vrienden die je bedoeld).
Plaatje bij antwoord
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar mijn vrienden hoeven dat niet.
daarbij staat het er gewoon bij.
en hoef je nergens rechts onderin te klikken.
vind ik veel fijner.
en had ik eerst ook
Kimath
12 jaar geleden
Ik snap niet helemaal wat je precies bedoeld, werkt mijn methode niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het werkt wel wat je zegt.
maar eerst stond mijn chat lijst gewoon standaart aan de rechter kant
Kimath
12 jaar geleden
het kan zijn dat je die per ongeluk uit hebt gezet.