wat te doen als nero dit bericht geeft `` opnieuw toewijzen dvd-video bestanden mislukt`` ?

ik heb nero 11, heb een aantal films in een eigen gemaakt menu gezet, deze heb ik al meerdere keren gebrand, zonder problemen, vandaag voor een vriend nog een keer branden (op dezelfde manier als altijd) krijg ik de mededeling `` opnieuw toewijzen dvd-videobestanden mislukt, wellicht is de gebrande dvd niet afspeelbaar, wilt u doorgaan`` ik klik op nee (ik wil geen dvd moeten weggooien) . wat kan ik hieraan doen? de map met video bestanden (vob, ifo en bup) of nero is niet verplaatst of niet van naam veranderd. iemand ervaring met deze melding / problemen? naderhand een bericht van nero dat het was mislukt en `` schending van dvd specificaties aangetroffen`` waar kan ik de bron van deze 2 problemen vinden? andere dvd of cd`` s brand i wel, de grootte van de video bestanden is onder 4 gb en de schijf is 4,7 gb, dus de grootte is niet het probleem...alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (1)

Je kan twee dingen doen, deinstalleren en herinstalleren van Nero of gewoon de gok nemen en gaan branden.
Deinstalleren kan je beter even doen met een goede uninstaller, bijv revo uninstaller, deze verwijdert namelijk ook restbestanden en oude instellingen.

Soms gaat het ondanks de waarschuwingen wel goed ( dvd is niet zo kritisch ).
Ik gebruik zelf convert X to Dvd, en deze geeft ook vaak fouten aan maar heb nog geen problemen ondervonden bij het afspelen.