hoe kan ik mijn ip beschermen, met snel internet?

Hallo, ik heb een programma waarmee ik mijn IP kan beschermen. maar als ik het bescherm doet internet heel langzaam, en kan ik niet gewoon surven.

ik heb windows Vista

heeft iemand een oplossing?
Alvast Bedankt!
MvG Mark

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Echt 100% kan je je IP niet beschermen.
Een 'IP-beschermer' werkt met TOR, proxies of VPN-oplossingen. In het proxy-geval is je IP trouwens nog steeds niet beschermd als je Javascript aan hebt staan (en dan doen veel websites het niet meer, als je dat uitschakelt). Verder loggen de proxies en VPN-aanbieders je IP-adres. Als een overheid die logs opvraagt, schiet je dus nog steeds niks op. Proxies vertragen de boel doorgaans enorm. Bij TOR is je IP-adres niet beschermd als je bijv. een exit-node bent.

Snel en echt anoniem surfen gaat eigenlijk gewoon nog niet samen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je tor, of een ander soort proxy, gebruikt ben je -voor je snelheid- afhankelijk van andere computers.
Met name bij tor loopt je internetverkeer via 3 andere computers en dat kost tijd.
Als je je aan alle tor-regels houdt ben je redelijk anononiem. tor houdt geen logfiles bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat TOR inderdaad de beste manier is momenteel om zo anoniem mogelijk te internetten.