Gebruikt mijn laptop meer stroom als hij aanstaat tijdens het opladen?

Ik vroeg me af of mijn laptop meer stroom verbruikt als hij aan een stopcontact zit en tegelijkertijd aanstaat t.o.v. als hij uitstaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, uiteraard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als hij aan een stopcontact zit slaat hij stroom op, maar daar wordt tegelijkertijd een beetje van verbruikt als hij aanstaat. Als hij aan het stopcontact zit en hij staat uit, slaat hij dus alleen stroom op en verbruikt hij verder niks.