Hoe krijg ik mijn hotmail mapindeling in Thunderbird emailcliënt?

Als ik mijn hotmail account instel, krijg ik alles ongelezen binnen zonder enige map indeling.

Met mijn Gmail lukt het wel. Bij Gmail komt alles als imap binnen.

Ik wil hotmail dus ook imap binnen krijgen. Dit lukt mij dus niet.

Het beste antwoord

Hotmail zelf doet geen imap. m.b.v. bijv. Izymail kan dat wel, maar ik heb grote twijfels of die de mappenstructuur van Hotmail wel kan overnemen. Iets als Izymail is ook niet altijd gratis.

Je beste opties zijn vermoedelijk óf wachten tot Microsoft imap-toegang op hotmail gaat aanbieden óf je emailers naar gmail o.i.d. te laten gaan.