Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je via google earth een lokatie zoekt en bekijkt verandert wat je ziet dan ook in de tijd ?

Als je vandaag Straat weet ik wat nr. 5 opzoekt via google earth en achter 3 dagen wederom Straat weet ik wat nr.5 opnieuw opzoekt en bekijkt zie je dan exact hetzelfde wat je 3 dagen eerder ook gezien hebt. Ik hoop dat iemand het snapt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Kortom worden de beelden "ververst" van tijd tot tijd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
641

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Alle beelden zijn statisch en sommige van 21/07/2009, andere dan weer van 1/08/2009.
De historische beelden zijn zelfs van 2004 en dan weer andere van 2007.
Men kan dit zien links-onder in het beeld onder de liniaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, grote kans dat je hetzelfde ziet. Google update de mappen echt 1 keer in de zoveel jaar, dus als jij nu naar Straat weet ik wat nr. 5 gaat, zie je waarschijnlijk Straat weet ik wat nr. 5 hoe hij er een paar jaar geleden uit zag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beelden worden wel van tijd tot tijd ververst, maar daar zit wel een paar jaar tussen. Het kán dat je vorige week iets hebt opgezocht en dat er deze week nieuwe beelden zijn geplaatst, maar dat is dan een toevalstreffer.
(Lees meer...)
jc54
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding