Waar kan ik dat wifi apparaat halen/bestellen?

Ik heb kabelinternet. Dus heb ik geen wifi. Daarvoor moet ik een apparaat kopen dat aangesloten moet worden met dat internet apparaat dat ik nu dus heb. Waar kan ik dat wifi apparaat kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Je moet een router hebben. Die kan je online kopen, maar als je liever persoonlijke hulp hebt kan je hem bij een computerzaak kopen zoals dynabyte, of ook bij mediamarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je nodig hebt is een router.
Die vindt je zo die zo in elke ICT/Computer zaak.
Bijv. Mediamarkt Dixons enz.
Maar als je gaat kopen kijk ook effe hoeveel MBPS ( MB per seconde) heeft want hoe sneller je pc hoe beter.
Veel succes,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je gebruik maakt van het Ziggo netwerk, maar als dat het geval is, zou ik nog even afwachten... Zij vervangen de huidige namelijk door nieuwe met draadloze verbinding ingebouwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, vrienden van me kregen hem deze week binnen, ik had hem zelf al langer omdat ik een sneller abo had welke niet doorgegeven kon worden door het oude modem.
Nou omdat niemand gewoon ff een linkje naar het aanbod aan routers in NL geeft, bij deze.
http://tweakers.net/pricewatch/cat/662/wlan-routers.html
(ik zou gewoon voor de meest populaire gaan (bovenste) of iig eentje met zichtbare antennes)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier staan al routers vanaf 23 euro, mijn ervaring is wel dat dat wanneer je hoge snelheden wil bereiken (afhankelijk van je internet abonnement) een duurdere router soms noodzakelijk is.