zijn alle harde schijven goed voor een imac ?

hallo
ik ben op zoek naar een harde schijf voor mijn imac maar gaan alle harde schijven op een imac ?
kun je me helpen dank u

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het over een externe of interne?

Antwoorden (1)

Je kunt gewoon alle SATA harde schijven in je iMac stoppen. Dat mag ook een SSD zijn (zwaar aan te raden, dat is de beste upgrade die je voor je iMac kunt doen, krijg je geen spijt van)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Bedenk wel dat het 3,5" schijven zijn die er uit komen en dat een SSD 2,5" is, je hebt dus een adapter oid nodig om hem op zijn plek te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem ook met een gerust hart met dubbelzijdig tape erin plakken hoor .. hij word toch niet warm