Bestaat dit landschap op de foto echt?

Je kent het wel van Windows Wallpaper

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat het een Iers landschap was. Ik zal even zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dat in "Teletubbieland " ;-)

Het beste antwoord

Ja, dit is een bewerkte foto van een landschap in Sonoma County, Californië.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hieronder een foto van dezelfde locatie.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Ik moet leren om wat sneller te typen, haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...och je deed je best. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal weer in de bocht .. die weet echt alles, en anders komt marleen wel om de hoek kijken ;)
+ van mij voor jou

Andere antwoorden (1)

Ja, deze landschappen bestaan echt. echter zijn de foto's wel bewerkt, de kleuren en onzuiverheden zijn er met bijv photoshop uit gezuiverd.