Het lijkt me handiger om een toevoeging te schrijven dan iedere keer een nieuwe vraag te stellen.

Hoe groot is de bijlage? Dat kan je zien door op de bijlage te gaan staan en dan op de rechtermuisknop te drukken en dan eigenschappen te klikken. Nu staat er ergen hoe groot het is.

Kan je wel gewoon e-mailen? Dus werkt de e-mail die je gebruikt ervoor en is er wel een e-mail ingesteld als je iets automatisch met bijlage wil versturen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vanuit je document... Dit kan met word, ik weet niet welk programma je hebt?