ik heb mijn computer aangesloten aan mijn tv, maar als ik een film wil afspelen via windows media player maar die zegt dat ik een hardware tuner moet?

downloaden, omdat hij het tv-signaal niet kan configureren. Dan heb ik die download gedownload, maar dan blijft er staan dat ik die download moet downloaden omdat hij het tv-signaal niet kan configureren. weet iemand wat ik moet doen? dank u.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet je computer gewoon aansluiten op een ''HDMI aansluiting'' dan word er alleen een beeld signaal verzonden naar de televisie. Dit zal verder geen problemen op moeten leveren als je tenminste een HDMI aansluiting hebt. Je zou het ook nog met een tulpkabel kunnen oplossen alleen is dan de kwaliteit minder dan HDMI. Zorg wel dat je de goede kabel gebruikt. Sommige HDMI kabels verzenden ook geluid, het kan zijn dat je dit juist wilt hebben of dat je dit misschien liever via de surround set wilt hebben. Dan kun je de oudere HDMI 1.2 kabel gebruiken en een apparte kabel voor je surround set.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100