Hoe kan iemand anders geld overmaken naar mijn PayPal account?

Ik heb voor iemand een online klusje gedaan, nu krijg ik van die gene geld.
Dit geld wil ik graag via Paypal krijgen. Hoe kan die gene dan geld op mijn Pay Pal zetten?
Moet ik mijn e-mail adres die aan mijn Paypal gekoppeld is geven aan hem of is er echt een rekening nummer?

Alvast bedankt voor het antwoord!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21.6K

Antwoorden (1)

Via Paypal maak je inderdaad geld over naar een emailadres ; er is verder geen rekeningnummer aan gekoppeld (voor de betaler ; je kunt je rekening wel aan Paypal koppelen, maar dat is tussen jouw en Paypal ; de betaler heeft daar niets mee te maken.).

Enige voorwaarde is wel dat degene die je moet betalen, OOK een paypalaccount moet hebben en daar schort het, helaas, nog steeds wel eens aan. Ook al kost het niets en is het zo voor elkaar, er zijn nog steeds mensen die geen paypal hebben of zelfs niet willen. Dan zul je gewoon via je bank een betaling moeten regelen.