Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je je google chrome cache terug als je net je geschiedenis en cache en alles gewist hebt?

ik speelde een spel en ik was aardig ver gekomen maar toen wiste ik mijn geschiedenis en cache van google chrome, hoe kan ik dit terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
735
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wil je een bepaalde site terug krijgen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee het spel want de site weet ik maar mijn opgeslagen dingen op het spel staan volgens mij in het cache
SimonV
9 jaar geleden
Je kunt met Recuva wel verwijderde bestanden terugkrijgen. Maar ik betwijfel of uit te vogelen is in welk bestand de cache van Chrome zat... http://www.piriform.com/recuva

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik weet niet zeker of het mogelijk is. Het zou zo kunnen zijn dat je het met de 'systeemherstel-functie' wel terug kan krijgen. Met deze functie is het mogelijk om als het ware 'terug in de tijd' te gaan tot op het punt waar je de cache en de geschiedenis nog had. Helaas zul je dan wel alle data verliezen die je na dat punt hebt gemaakt of gewijzigd.

Als je Windows gebruikt, kan je de link in de bron gebruiken: daar staat een handleiding voor het herstellen van je systeem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding