Hoe kan ik wifi-en op mijn blackberry?

Ik heb een blackberry curve 8250 en mijn blackberry blox is op dus ik kan niet meer pingen.. Maar ik wil dus op wifi, zelf hebben we geen draadloos internet maar af en toe probeer ik wat te pakken van de buren en als ik dan eindelijk iets gevonden heb wat open sta.. dan doet me ping het alsnog niet? Iemand ervaring mee of tips?? x

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de 8250 heb k geen ervaring
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of bedoel je de 8520?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohja sorry 8520 bedoel ik !

Antwoorden (2)

Je moet eff zoeken in je menu van je bb naar draadloze netwerk verbinding, daar kan je je wachtwoord van je wifi invoeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit is helaas onmogelijk.
Om ping en de meeste apps te gebruiken moet je blackberry geregistreerd staan.
Dat doe je door naar installatie»e-mail installeren.
Maar dit kan alleen maar met een vaste internet van een provider.

Met wi-fi alleen kan je : whatsapp , browser en bepaalde app's gebruiken waaronder facebook.

Succes