ik heb een samsung chat maar als ik op internet gaat dan zegt het toestel te weinig geheugen terwijl ik een kaartje van 8GB er in heb zitten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik weet het niet zeker, maar dit is het meest logische wat ik kan bedenken:
Je telefoon heb je uitgebreid met 8gb geheugen. Dit houdt in dat je je "normale" telefoongeheugen hebt en het geheugen van je kaartje. Waarschijnlijk is het "normale" geheugen vol en snapt je telefoon niet dat het het geheugen van je kaartje moet pakken. Daarom kan ik je aanraden wat foto's of applicaties naar je geheugen kaart te kopiëren, als je weet hoe dat moet. Dan maak je weer ruimte op je "normale" geheugen vrij. Hoop dat het lukt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar ik heb echt alles verwijderd van me telefoon en hij doet het nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klinkt misschien gek, maar heb je je telefoon daarna uit en aangehad, ooit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Anders kan je ook nog proberen om de browsergeschiedenis van je telefoon op te schonen, als dat lukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb alles al gedaan me telefoon helemaal uit gedaan browsergeschiedenis schoon gemaakt
dat geheugen bedoelen ze denk ik niet , ze bedoelen denk ik het werkgeheugen . dit kan je herstellen door minder apps tegelijk te laten draaien of je mobiel gewoon opnieuw opstarten dat werkt bij mij ieder geval