Hoe kunnen mijn contactpersonen zien welke muziek ik luister via Windows media player?

Hallo,
Ik vraag me af, hoe ik er voor zorg dat mijn contactpersonen kunnen zien welke muziek ik luister ( op MSN dus).
ik doe dat altijd via Windows media player. ik heb windows 7, en dus ook een andere windows media player dan die ik gewend was. Als iemand antwoord op mijn vraag weet, Graag reageren. Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Dat zul je moeten doen door een plugin voor je media
player te gebruiken. Windows media player is daar helaas niet geschikt voor, je zult overmoeten naar Winamp oid.
Zie link voor software + uitleg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik luister altijd muziek via windows media player en via extra - opties in windows live messenger kan ik aangeven waar ik naar luister en hoef geen plugin te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Té moeilijk. Ik kan geen engels spreken. dus ik wacht wel even af voor een andere oplossing, maar toch bedankt ;).
Aangenomen dat je windows live messenger in je bezit hebt:

Ga naar extra, opties en dan aanvinken dat je wilt laten weten waar je naar luistert.

Toegevoegd na 2 minuten:
waar je naar luistert via windows mediaplayer inderdaad.

Toegevoegd na 3 minuten:
gewoon aanvinken. een plugin is nergens voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.last.fm is een geweldige site om te laten registreren wat voor muziek je speelt. En je kunt je muzieksmaak ook vergelijken met anderen die een vergelijkbare muzieksmaak hebben. Ideaal ook om nieuwe muziek te leren kennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je zelf muziek uploaden? of kan je alleenmaar van die demo liedjes luisteren?