Hoe kunnen mijn contactpersonen zien welke muziek ik luister via Windows media player?

Hallo,
Ik vraag me af, hoe ik er voor zorg dat mijn contactpersonen kunnen zien welke muziek ik luister ( op MSN dus).
ik doe dat altijd via Windows media player. ik heb windows 7, en dus ook een andere windows media player dan die ik gewend was. Als iemand antwoord op mijn vraag weet, Graag reageren. Bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat zul je moeten doen door een plugin voor je media player te gebruiken. Windows media player is daar helaas niet geschikt voor, je zult overmoeten naar Winamp oid. Zie link voor software + uitleg

Bronnen:
http://www.myplugins.info/msn-messenger-plugin.php

Aangenomen dat je windows live messenger in je bezit hebt: Ga naar extra, opties en dan aanvinken dat je wilt laten weten waar je naar luistert. Toegevoegd na 2 minuten: waar je naar luistert via windows mediaplayer inderdaad. Toegevoegd na 3 minuten: gewoon aanvinken. een plugin is nergens voor nodig.

www.last.fm is een geweldige site om te laten registreren wat voor muziek je speelt. En je kunt je muzieksmaak ook vergelijken met anderen die een vergelijkbare muzieksmaak hebben. Ideaal ook om nieuwe muziek te leren kennen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100