Sinds een week of 2 weigert mijn computer naar de zoekpagina van Bol.com te gaan. Hoe kan dat?

Ik heb al alle cookies verwijdert, omdat ik het idee heb dat er iets is opgeslagen op mijn harde schijf wat de storing veroorzaakt. Dit heeft niet geholpen. Heeft iemand een idee en/of ook zoiets wel eens gehad?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Wellicht heeft je man de perfecte manier gevonden om je van postorderbedrijven te weren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is hij wellicht in de lijst van onveilig sites terecht gekomen ? kijk eens onder extra internet opties privacy websites zit ie daar per ongeluk tussen?
capthavoc
14 jaar geleden
Probeer eens een andere browser, dat wil wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laat de ccleaner is over je computer gaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer eens browser geschiedenis te verwijderen...