Waarom print mijn printer (draadloos) niet vanuit Word?

Heb net een draadloze printer geinstalleerd, de mailtjes print hij wel maar vanuit Word zegt die: Active Directory Domail Services is momenteel niet beschikbaar......en print dus ook niets

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

dan is er waarschijnlijk lijk iets fout gegaan bij de installatie , je kunt het cd'tje er nog eens in stoppen hem te installeren en anders moet je eens bij : Start>Uitvoeren> services.msc en kijken bij de print directors of die aan staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een WiFi verbinding op basis van MAC-adressen hebt, controleer of die van de printer erbij staat. Anders gewoon proberen de software te de- en herinstalleren.