Waarom moet ik het beeldscherm van mijn laptop steeds opnieuw instellen?

Sinds een paar dagen als ik de computer opstart verschijnen er veel te grote pictogrammen op het bureaublad. Dat begint al als ik het wachtwoord in moet tikken. Ik moet het dus steeds weer op de normale grootte terugzetten.
Wat ik er even bij moet zeggen is dat ik een spel speel op facebook waar ik wel het volledige scherm wil zien.
Misschien heeft dat er mee te maken?
Ik hoop dat iemand mij instructies kan geven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen flauw idee. Waar kan ik dat zien dat ik een admin account heb?
Misschien kun je het wat nader toelichten wat je bedoelt?
Vr. Groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet u de computer volledig af ? of gaat u in "sluimer" of "slaap" stand. Eens een koude start (reboot) doen kan helpen.
Als di niet helpt zou ik de overtollige pictogrammen deleten en dan eens rebooten.
De grootte van uw pictogrammen kan u instellen vanop uw bureaublad, klik rechts => beeld => normale pictogrammen.
Succes.

Het beste antwoord

Met Ctrl nul kan je snel je beeld naar 100% terug brengen. Het is erg vervelend wanneer de beeldgrootte steeds verandert. Je kan rechtsboven net onder het rode kruisje op die steeksleutel klikken en je zoom instellen naar de gewenste grootte van je beelden en teksten. Je ziet dan precies op hoeveel % je beeld nu staat ingesteld.