als ik op skype zit met iemand uit bonaire stoort skype echt vaak. waar ligt dit aan?

Mijn vader is op vakantie naar bonaire.
maar ik kreeg veel storingen met het skype gesprek. (zelfs zonder video)
maar waar ligt het aan?
en hoe los ik het op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

bonaire is een eiland en heeft alleen satteliet internet dus ja dat is erg zwak signaal niet te vergelijken met adsl hier denk niet dat je er veel aan kan doen
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord.
wel jammer.
moet ik mijn vader een weekje missen.
zonder hem te zien :(

Andere antwoorden (1)

capthavoc heeft gelijk. Skype verstuurt jouw stem via amr data packets. Skype probeert beide computers op elkaar af te stemmen, maar doordat de data packets niet op de verwachte tijdstip de centrale server bereiken, loopt jou verbinding 'out-of-sync'. Niet te vergeten dat jouw en zijn zowel upload als download speed ook een belangrijke rol spelen.