Start => (rechtermuisknop) Computer => Eigenschappen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Of de kast open schroeven :D
Welke software heb je? Bij Windows Vista is het zo dat je naar het configuratie scherm moet en dan naar systeembeheer daarna naar computer beheer dan naar opslag dan naar schijfbeheer(lokaal) en dan Zie je de capaciteit van al je schijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm nergens. Alleen met uiterst gespecialiseerde software kan dat. Of bedoel je de geheugen hoeveelheid? Of bedoel je de hoeveelheid gebruikt geheugen?
Het simpelst is het om task manager te starten doormiddel van CTRL-ALT-DEL in te drukken en dan task manager te selecteren. Door bovenin op de juiste tab te klikken, krijg je prachtig te zien hoeveel geheugen jouw computer heeft, en hoeveel er in gebruik is & was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het werkgeheugen bedoeld ga je naar het configuratiescherm en klikt daat op system. Daar vind je o.a. info over het werkgeheugen. Als je opslag geheugen bedoeld ga je naar windows verkenner en klikt met de rechtermuisknop op de schijf en kiest in het snelmenu op eigenschappen
FRank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn windows 10 opnieuw geinstalleerd zonder backup te maken kan ik dit nog herstellen