Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik voorkomen dat bij het starten van mijn browser (Firefox) meerdere tabbladen worden geopend?

Elke keer als ik Firefox start, worden (naast de startpagina, in dit geval www.nu.nl: zie afbeelding) ook pagina's geopend van Last Pass en Firefox. Dat begon na updates van beide programma's; sindsdien worden ze standaard geopend zodra ik Firefox start. Ik wil daar graag vanaf, maar weet niet hoe... Iemand een idee? Bij de instellingen van de startpagina staat netjes "www.nu.nl" ingevuld.

Picture for question
Pieter2011
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Eem aantal addons hebben inderdaad die vervelende eigenschap na een updat van die addon. Als het vaker gebeurt zou het kunnen zijn dat je sessiebeheer een beetje ongelukkig staat ingesteld waardoor hij hem telkens opnieuw opent. Ik zou zeggen: kijk eens in de sessiebeheersopties
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Inmiddels heb ik Firefox (met Revo uninstaller) helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Het Firefox tabblad ben ik inmiddels kwijt, maar Last Pass blijft opdoemen. Van sessiebeheer weet ik niets af. Waar kan ik de sessiebeheersopties vinden en waar moet ik dan naar kijken?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding