Kun je uitgebreid zoeken op GV? Zou dat niet erg handig zijn?

Misschien ligt het aan mij, maar ik heb hier nog geen 'uitgebreid zoeken' kunnen vinden.
Is dat er niet? Of heb ik nog niet goed gezocht ;)

Wie vindt ook dat die mogelijkheid er moet komen? Er zijn al zoveel nuttige vragen gesteld, die anders lastig te vinden zijn. En vervolgens dubbel gesteld gaan worden.

De suggesties bij het stellen van een vraag zijn wel grappig, maar voldoet natuurlijk niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen: steunt de wens (door ook GV een bericht te sturen) voor 't oprichten van een interactieve wishlist - dan kan de community selecteren welke wensen (zoals de uwe) 't hardst gewenst zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben er helemaal voor. Als je een nieuwe vraag wilt maken krijg je wel wat links maar nooit alle, en dus stel je soms per ongeluk een al gestelde vraag. Ik mis hier ECHT een goeie zoekfunctie.

Het beste antwoord

Ja, mij lijkt het meer dan nuttig. En soms ook gewoon handig, om te kunnen zoeken op een bepaald sleutelwoord dat niet zozeer in de vraag alswel in de potentiele antwoorden zit, op een bepaalde auteur te zoeken enz.
Nu kun je eigenlijk in grote lijnen alleen zoeken door je vraag te stellen en daar qua woorden op lijkende vragen te krijgen. Maar voor hetzelfde geld stel je een zelfde vraag met net een paar synoniemen waardoor die niet boven komt drijven.
Kortom, een minimale zoekfunctie (ook voor gasten die alleen een antwoord zoeken) lijkt me eigenlijk een onmisbaar onderdeel op een site als deze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een reguliere zoekfunctie is er al: direct onder het logo, linksboven in beeld. Deze is echter (vooralsnog) zonder geavanceerde mogelijkheden.

Andere antwoorden (4)

Nee, dat is er nog niet.
Ja, dat zou erg handig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar als je een vraag stelt, die ooit al is langs gekomen zijn der zat die je er op wijzen. Werkt razendsnel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel goed... Zou XiniX wel gezegd kunnen hebben... +1
(Maar wat moet ik nu antwoorden)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je verzint wel wat, puntje in vooruitzicht voor de moeite.
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen... Da's natuurlijk niet de manier om iets op te zoeken. Wordt je vraag weer verwijderd, krijg je strafpunten, anderen stoppen er energie in... Nee, een uitgebreidere zoekfunctie zou zeker te prefereren zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die is ook leuk. Werkt wel mooi storingsvrij natuurlijk. Puntje.
Ik zou graag kunnen willen zoeken in ALLEEN de (hoofd)vragen zelf - zonder dat ie tegelijkertijd in de antwoorden gaat lopen zoeken. Persoonlijk vind ik 't ergerlijk dat daar geen onderscheid in gemaakt kan worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er uitgebreid op naar gezocht, maar kon het ook niet vinden. Zo zou ik namelijk wel eens alle beste antwoorden willen vinden, maar dan moet je ze allemaal door.
Lijkt me een handige verbetering.