Hoe doenbaar is het boek "computernetwerken" van andrew s. tanenbaum?

Ik ben 16 jaar , ik heb hier thuis computernetwerken van andrew s. tanenbaum liggen , nu mijn vraag is zou ik het aankunnen om het boek te begrijpen of is het te moeilijk ? aangezien dit boek voor universitaire niveau is bedoeld. Het lijkt een zeer interessante boek. Ik zou er meteen aan willen beginnen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is een goed boek, een van de standaardwerken. Tanenbaum kan goed schrijven, en dat scheelt een hoop.
Als je al wat van netwerken en computers weet, en meer dan wat een IP adres is, of hoe je ctrl-alt-del gebruikt, is het best te doen. Laat je niet ontmoedigen als je het niet meteen begrijpt.

En een tip: Als het toch te 'moeilijk' is. leg het dan weg, maar gooi het niet weg. Probeer dat wat je niet begrijpt op te zoeken. (Google is echt je vriend, zeker als niet bang bent om engels te lezen)

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Prima antwoord, niets tegen in te brengen,je niet laten ontmoedigen als je er lol in hebt