Als je in youtube na uploaden filmpje deze melding krijgt, is hij dan nog bezig, of is er dan wat fout gegaan?

"This video is not yet processed"

Het duurt wel erg lang nu, ruim anderhalf uur al :-/

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij mijn account staat overigens wel bij dit filmpje: 100% published.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (4)

De YouTube staff moet het filmpje nog controleren of er geen porno of andere dingen die niet mogen erin zitten.
Dus voor nu moet je nog even wachten, ze moeten hem nog controleren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan is ie klaar denk ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want ik kan hem zelf ook nog niet bekijken.
youtube zet de filmpjes om in flash bestanden dit kan even duren omdat er per minuut 24 uur aan filmpjes bij komt op youtube.
video is not yet processed betekend dat de video nog niet om is gezet naar flash
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hem met de bestandextensie .flv gemaakt, dus dan is ie toch al flash? Of vergis ik mij dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan is hij in fash
Het kan wel twee uur duren, zegt Youtube.
Als ie het blijft zeggen, moet je controleren of er wel de goede extentie staat na de filename:.wmv, .mov, .avi, etc.

Most processing videos will take about 1 hour, sometimes 2 hours atthe most. If it's been longer, check your file extension, it must be an acceptable file type like .wmv, .mov, .avi, etc.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hem met de bestandextensie .flv gemaakt, stond bij dat dat een van de beste bestanden was.
AWM
14 jaar geleden
Ja, Flash zou moeten werken. Nog even afwachten...