De Wii kent dit aan video output mogelijkheden (enkel analoog):

Video:
Custom "AV Multi Out" port supporting composite video, YPBPR component video, S-Video (NTSC consoles only) and RGB SCART (PAL consoles only).

480p (PAL/NTSC), 480i (PAL/NTSC) or 576i (PAL/SECAM), standard 4:3 and 16:9 anamorphic widescreen.

Dan kun je dus 2 dingen doen of nagaan of je scherm beschikt over een input die met een vd bovengenoemde signalen overweg kan (meestal niet) of je plaatst een TV kaart in je pc daar is iig wel composite op aan te sluiten en meestal ook wel s-video, soms ook component (beste kwaliteit, composite slechtste).

Dit is er aan TV kaarten beschikbaar die iig 1 vd inputs accepteert.
http://tweakers.net/pricewatch/cat/66/video-editing-mpeg-en-tv-kaarten.html#filter:XYzBCsIwDIbfJece6mRz7QMMPAiC3mSH0UYI1G20dQqj725WKYiXhPzf92eFO_kQz54MXumBp-ENenw6J_4BjQVM3qLvCJ0FDQvhK4CAeROzJAUEM_nvq7ochaBDE9FeZjRHG0DfoKoa7rd76Blz3JGL6BmtUHPKaxlcFqVsoE_s1rufWKmW-0od8tyMlD4
(let op ik weet niet zeker of die USB apparaatjes ook simpelweg een realtime beeld op je scherm kunnen toveren of alleen naar bestand kunnen converteren)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een PC is anders dan een PC beeldscherm. Je zou even moeten kijken of er component outputs zitten in je beeldscherm. Zo niet, denk ik niet dat het gaat lukken tenzij er ook nog andere outputs zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet op je pc aansluiten. maar op het scherm van je pc. om het op je pc aan te kunnen sluiten en dit werkend te krijgen moet je heel wat krabriolen uithalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een computerscherm zou kunnen ja maar ook niet bij allemaal natuurlijk.