ik heb een usb studio microfoon gekocht, maar als ik opneem is het geluid héél zacht. M'n geluid staat hard en alle instellingen staat goed..?

't is een Samsom USB CO1U studio microfoon. Ik heb de recorder die automatisch op m'n pc staat gebruikt wat super zacht is. Ik had een free recorder gedownload: zelfde resultaat.. Erg zacht geluid. :|

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Via Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Audioapparaten beheren. Nu zie je 2 tabbladen. Eentje voor "Afspelen" , en een ander voor "Opnemen". Bij opnemen kan je zien welke driver als standaard ingeschakeld is en of de instellingen juist zijn. Ik heb een paar "Print-Screen" genomen om het duidelijker te maken.

Toegevoegd na 1 dag:
Sorry, hierbij de pdf waarvan sprake.

Toegevoegd na 2 dagen:
pdf-je als geluid.jpg opgeslagen. Hopelijk lukt dit.