Hotmail account geblokkeerd, ik moet telefoonnummer invullen, maar wat zijn de kosten?

Mijn hotmailaccount was een tijdje geleden geblokkeerd. Om mijn account weer te kunnen gebruiken kan ik mijn telefoonnummer invullen en krijg ik een bericht toegestuurd met een wachtwoord. Er staat dat er kosten zijn verbonden, maar ik weet niet hoeveel. Weet iemand hoeveel deze (ik hoop eenmalige) kosten bedragen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Aan de SMS validatie zitten geen kosten verbonden. Dit is gratis service welke onderdeel is van de beveiliging van uw hotmail account. De melding dat er kosten aan verbonden kunnen zijn is puur uit voorzorg omdat uw telefoon provider kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon kunnen rekenen. Dit kan te maken hebben met het feit of u al dan niet in het buitenland zit. Voor een indicatie van deze kosten kunt u het best contact opnemen met uw mobiele telefoon provider. De SMS validatie is dus gratis en hier heeft Microsoft geen kosten aan verbonden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100