Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

MSI CR720 FN knop probleem (zie uitleg)?

Ik heb een MSI CR720 en ik heb een paar FN-knoppen boven op m'n toetsenbord. Een paar maanden geleden heb ik Windows 7 opnieuw geïnstalleerd en nu ik op de FN-knoppen druk zie ik geen meldingen meer (bijv. geluid uit enzo). Voordat ik Windows 7 opnieuw installeerde zag ik gewoon meldingen van het effect van de FN-knoppen. Dit is heel irritant. hoe kan ik dit weer terug krijgen?

Toegevoegd na 27 minuten:
Sorry, Ik heb een CR620. Deze lijken zoveel op elkaar:D

Toegevoegd na 1 uur:
Probleem opgelost!,
voor degene die dit probleem ook hebben.
je moet bij de drivers van je laptop kijken op de website van msi en dan moet je System Control Manager installeren.
en het programma moet sowieso aanstaan.
:D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb je DVD bij je laptop gekregen? Dan moet je daar even op kijken of je wat kan bijinstalleren. Microsoft maakt een algemene Windows 7 die goed loopt op alle redelijke laptops en desktop PC's. Om zich te kunnen onderscheiden stoppen de fabrikanten soms wat extra hardware erbij, waar je dan extra software (drivers) voor nodig hebt. Dat staat op die DVD. Mocht je due niet meer hebben, dan kan je ook vaak terecht op de site van de fabrikant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding