Ik heb iets nodig waardoor ik bepaalde facebook posts elke dag automatisch post. Wat kan me hierbij helpen?

Ik wil bepaalde dingen promoten, dus wil ik ze elke dag posten @ facebook.

Welk programmatje/website/app kan dit automatisch voor mij posten?

Hoeft alleen enkele regels tekst + link.

Dankje!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Los van het antwoord: ik zou het niet doen want dit is een garantie om fb vrienden mee kwijt te raken (of op z'n minst dat ze je posts gaan "hiden" en dan ben je net zo ver van huis).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das waar ja. Was ik even vergeten. Zou eigenlijk een FB friendly iets moeten zoeken :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovendien: als je het echt zou willen, hoeveel moeite is het om de tekst ergens op je pc op te slaan en elke dag ff te kopiëren naar facebook.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
als je wilt dat fb je account blokkeert, moet je dat zeker doen

Antwoorden (1)

Ik gebruik het gratis programma Hootsuit, dat werkt geweldig, je kunt er ook andere sociale netwerken zoals Twitter aan toevoegen.

http://www.hootsuite.com/

Het programma werkt in je browser, je hoeft het dus niet te downloaden (kan wel)