IPv4-adres intikken in mijn adresbalk werkt niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik wil mijn port forwarden maar als ik mijn IPv4-adres in de adresbalk tik, dan staat er: Webpagina kan niet worden weergegeven. Kan iemand dit oplossen zodat ik wél mijn kan port forwarden? ps. Het gaat hier om een Minecraft server die ik wil port forwarden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Deze vraag is al een paar keer gesteld. Kijk eens bij de antwoorden of er iets voor je bij zit.
capthavoc
12 jaar geleden
je ip kan namelijk net iets anders zijn dan anderen
gebruikt de
start uitvoeren
cmd enter
ipconfig enter
dan weet je welke standaard gateway je hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! het werkt! Dankje

Het beste antwoord

Open CMD of Terminal (voor mac)
Doe "Ipconfig"
tik "Standaartdgateway" over.

Toegevoegd na 38 seconden:
Als je btw hulp nodig hebt met Minecraft servers, kun je me een pm sturen :p