Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik hier mee skyrim en bf3 en mw3 mee spelen? i5 processor, 8gb ram, gtx gigabyte 550ti

Ik wil zelf een game pc bouwen low budget help me

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
641

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ga even naar een game winkel bijvoorbeeld gamemania oid.
Pak een spel die je wilt spelen.
Bekijk je minimum requirements.
Probeer hier altijd boven te zitten zodat het spel rustig zonder teveel moeite gespeeld kan worden.

Ook een website om te kijken of je pc een spel aankan is :http://www.systemrequirementslab.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wat de requirements zijn van BF3 en MW3, maar ik speel Skyrim op de versleten grootvader van het systeem dat je nu voorstelt. Oké, het ziet er niet sprankeltastisch uit op medium settings, maar het loopt wel vloeiend en is dus prima speelbaar...
Een vriend van me zei laatst: "Bedenk je dat dezelfde games nog steeds moeten kunnen draaien op een XBOX 360! Zo heftig kan 't niet wezen!", en ik denk dat ie daar behoorlijk gelijk in had.

Aan de andere kant, als je een brute game-PC wil hebben zou ik er nog ff een paar honderdjes bijsparen. Als je nu dat beetje extra investeert heb je a) voorlopig een stuk meer plezier en b) hoef je straks als The Elder Scrolls 6, BF4 en MW4 uitkomen niet meteen een nieuwe PC te kopen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding