Kan ik hier mee skyrim en bf3 en mw3 mee spelen? i5 processor, 8gb ram, gtx gigabyte 550ti

Ik wil zelf een game pc bouwen low budget help me

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga even naar een game winkel bijvoorbeeld gamemania oid.
Pak een spel die je wilt spelen.
Bekijk je minimum requirements.
Probeer hier altijd boven te zitten zodat het spel rustig zonder teveel moeite gespeeld kan worden.

Ook een website om te kijken of je pc een spel aankan is :http://www.systemrequirementslab.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wat de requirements zijn van BF3 en MW3, maar ik speel Skyrim op de versleten grootvader van het systeem dat je nu voorstelt. Oké, het ziet er niet sprankeltastisch uit op medium settings, maar het loopt wel vloeiend en is dus prima speelbaar...
Een vriend van me zei laatst: "Bedenk je dat dezelfde games nog steeds moeten kunnen draaien op een XBOX 360! Zo heftig kan 't niet wezen!", en ik denk dat ie daar behoorlijk gelijk in had.

Aan de andere kant, als je een brute game-PC wil hebben zou ik er nog ff een paar honderdjes bijsparen. Als je nu dat beetje extra investeert heb je a) voorlopig een stuk meer plezier en b) hoef je straks als The Elder Scrolls 6, BF4 en MW4 uitkomen niet meteen een nieuwe PC te kopen :)