Wat moet ik doen om een signaal op mijn pc scherm te krijgen,als ik een e-mail binnenkrijg?

Weet jij het antwoord?

/2500

Kan je iets specifieker zijn! Welke e-mail programma gebruik je? En welk besturingssysteem?

De geluiden kun je in Outlook Express instellen via Extra/Opties, tabblad Algemeen, onder Berichten verzenden/ontvangen. Daar kun je een vinkje zetten bij: geluiden afspelen. Toegevoegd na 42 minuten: Je kunt ook geluidsbestanden (.wav) op je pc zetten en die koppelen aan b.v. inkomende post. Bij XP ga je daarvoor naar Start -> Configuratiescherm -> Geluiden en audioapparaten -> tabblad Geluiden -> in de lijst onder "Programmagebeurtenissen" naar "Melding bij nieuw e-mailbericht" gaan en dan via "Bladeren" het gewenste geluidje selecteren. Toegevoegd na 3 uur: Bij Windows Mail ga je naar Extra > Opties > Algemeen en zet een vinkje vóór: Geluid afspelen bij nieuwe berichten (zie afbeelding). In Vista ga je, als je geluiden wilt veranderen, naar Start > Configuratiescherm > Geluid, tabblad Geluiden. In het venster scroll je naar: Melding bij nieuw e-mailbericht. Markeer die regel, klik op Bladeren, en selecteer het geluid van jouw keuze (.wav-bestand). Klik vervolgens op Toepassen > OK.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100