hoe moet je een nintendo ds spel schoonmaken?

ik heb een nintendo spel en die pakt hij niet misschien is hij vies of is er misschien wat anders (de andere spellen pakt hij wel)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Wat je kunt doen is bij de foto speciaalzaak een spuitbus met samengeperste lucht halen.
Op die manier blaas je evt smeer weg zonder dat de contactpuntjes nat worden en oxidatie veroorzaken.

Suc6