Hoe kan ik mijn .JPG betand kleiner maken ?

Hij is 1.54 MB groot en hij moet naar maximaal 700 kb verkleind worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
27.7K

Antwoorden (6)

je kan in een photoshop programma de maten veranderen van de foto, dan word deze ook kleiner. (paint.net bijv.)
Jaspro101
12 jaar geleden
Je kan photoshop gebruiken. Dit is alleen een betaald programma. Een goed gratis alternatief is GIMP. Msn gebruik het standaard formaat van 100x100 pixels. Verklein de afbeelding tot dat formaat. Tevreden? Ga naar file -> save for web and devices -> kies voor JPG middel of low quallity -> save. geniet van je afbeelding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar haal ik dat msn vandaan? :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
betrapt :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kwam denk door de vorige vraag :)
Met irphanview.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.irfanview.com/ phoutje bedankt :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank!
Gewoon online:

http://www.shrinkpictures.com/

Scheelt een hoop downloaden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je het vaker wil doen (foto's verkleinen) is dit de makkelijkste oplossing:

http://www.addictivetips.com/windows-tips/image-resizer-powertoy-clone-for-windows-7vista/

Je kunt na installatie op elke foto rechterklikken en direct verkleinen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon op de afbeelding met rechtermuisklik de optie verzenden via e-mail kiezen. Vervolgens de optie verkleinen gebruiken en verzenden. Eventueel eerst opslaan onder andere naam en dan plakken in je e-mail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach heel snel en simpel. Rechts klikken op de foto, dan klikken op Openen met... Dan klikken op Paint. Die zit standaard en gratis ingebouwd in Windows. Als de foto eenmaal geopend is in Paint, dan klik je links bovenaan op Formaat Wijzigen. Dan opent een nieuwe venstertje, daarin zie je 2 kleine vakjes met daarnaast een percentage symbool %. Typ in die 2 vakjes bijvoorbeeld 50 dan klik op OK. Nu is je foto 2 keer zo klein geworden. Je kunt ook andere percentages proberen totdat je de juiste krijgt die jij wil. Gewoon met Windows Paint doen, heel snel en simpel, je hoeft niks te downloaden, installeren, of andere gedoe. Succes!