Bij gebruik van m'n e.dentifier van ABN-AMRO krijg ik bij het ene pasje een 'Battery warning' en bij het andere werkt het gewoon. Hoe kan dat?

Beide pasjes doen het verder prima, ik kan er gewoon mee pinnen bij een geldautomaat, de supermarkt etc.

Toegevoegd na 44 minuten:
Dank voor de reacties tot nu toe, maar het vreemde is dat het juist niet willekeurig gebeurt. Het is steeds hetzelfde pasje dat de 'Battery warning' geeft en dat vind ik zo vreemd. Bij het andere pasje gaat het steeds goed. Dat ik bij de bank een nieuwe e.dentifier kan halen, is bekend, maar ik begrijp dit gewoon niet.

Toegevoegd na 4 uur:
@Martyn1: Onlangs is er inderdaad iets misgegaan via internet, maar daarvoor ben ik al bij de bank geweest om het pasje te laten deblokkeren. Vervolgens ging het weer even goed, maar nu dus niet meer. Kennelijk is het hardnekkig... Dank voor je reactie, dat wel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik denk dat ik het antwoord voor je weet. Volgens mij is dat ene pasje geblokkeerd voor het internet. Je moet het pasje bij de bank laten deblokkeren. Er is verder niets aan de hand maar op de 1 of andere manier is er bij het gebruik op internet wat verkeerd gegaan wat je bij de bank moet herstellen. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk niet dat dat aan het pasje ligt. Het apparaat geeft willekeurig aan dat de batterij niet meer lekker is. Het kan zijn dat de batterij iets aantrekt in kracht als die eenmaal aanstaat, of juist andersom. Het beste is een nieuwe halen voordat ie helemaal de geest geeft en jou in de steek laat op het moment supreme.

Toegevoegd na 2 minuten:
xtra:

De e.dentifier meldt BATTERY WARNING. Wat nu?

BATTERY WARNING geeft aan dat de batterij bijna leeg is. Als u op de C of op OK drukt, verschijnt de melding CONTACT BANK. U kunt een nieuwe e.dentifier aanvragen.
De e.dentifier met de lege batterij kunt u laten recyclen. U kunt deze ongefrankeerd sturen aan:

ABN AMRO Bank N.V.
PAC AL0242
Antwoordnummer 2523
1000 PA Amsterdam