Mijn nieuwe Ipad 2 toont lang niet alle foto's die ik heb gesynchroniseerd. Hoe los ik dit op?

Ik heb gister net een nieuwe Ipad 2 gekocht. Ik heb mappen geselecteerd om te synchroniseren en dat heeft hij ook gedaan, maar de submappen onder die mappen doet hij niet. Hoe kan ik zorgen dat alles, dus ook de submappen onder de mappen die ik geselecteerd heb, gesynchroniseerd worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat doet hij helaas niet. een iPhone en een iPad ondersteunt geen submappen. Je zal de submappen in de hoofdmap moeten zetten waar de rest van de mappen ook staan. Sorry, beter antwoord kan ik je niet geven. Misschien een third party app?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan komen omdat photostream alleen de laatste 1000 foto's laat zien.