250MB blackberry internet, is dat genoeg?

Ik wil een abbonement aansluiten met 250MB internet per maand, is dat genoeg?
Ik gebruik ping(bbm) vaak, ik gebruik regelmatig google, ik mail nooit soms alleen me mails lezen, ik gebruik facebook ook wel soms(de app) en ik gebruik Ubersocial(twitter) ook vaak. Is 250MB genoeg voor dat allemaal? (Ik gebruik geen YouTube en ik verzend bijna nooit een filmpje/afbeelding naar iemand)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dan zou het genoeg zijn.
Zolang je geen video's via het internet kijkt en foto's verzend etc gaat het redelijk goed mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan het proberen als dat niet genoeg is kan je altijd nog verhogen kwa mb.