Mijn computer valt om de zoveel tijd soms uit! Hoe kan dit en wat kan ik er tegen doen? Zie beschrijving voor meer info?

Hij valt vooral uit als ik spellen via internet speel. Vooral als mijn broertje 'Habbo Hotel' speelt valt hij heel vaak uit.. Afgelopen uur 6x zonder het spelen van een spel kan hij het uren gewoon goed doen zonder uit te vallen.. Hoe kan het dat hij uitvalt en kan ik hier iets tegen doen??

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik gebruik overigens Mozilla Firefox, weet niet of dat er iets mee te maken heeft..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Download gameboost 3
zit een virus scanner op en download die ook en scan je pc wel diep onderhoud en scan hem en repareer hem
zo moet hij het doen

Greetzz Dennis

P.S de virus scan heet Adcanced SystemCare v5.10 Free

heb daar mee een RAT uit mijn pc gedaan : RAT is een hacker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het klinkt alsof je computer het spel niet aan kan. Als hij oververhit raakt schakelt ie zichzelf uit om de onderdelen te beschermen. Wat ook kan is dat je de koeling blokkeert. Zit er veel stof achter op de vans? Heb je de vans misschien geblokkeerd door er iets voor te zetten of op te leggen? Wat je ook nog kan doen is even achterhalen wat voor onderdelen (grafische kaart, processor, geheugen) je in je computer hebt. Vergelijk dit even met wat er achter op je spel staat als vereiste specificaties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt mij dat je computer inderdaad thermisch uitvalt, zoals eerder geopperd. Heb je toevallig een programmaatje waarmee je de temperaturen kunt controleren? Ikzelf heb Aïda32 geïnstalleerd, een handig gratis te downloaden programma.
jc54