Kan ik mijn laptop via een av-usb kabel aansluiten op mijn tv?

Ik wil graag zo goedkoop mogelijk mijn pc op mijn tv aansluiten, en vroeg me af of het mogelijk is om dit te doen via een av-usb kabel.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

dat kan, maar dan moet er wel een stukje gekocht software op je laptop geïnstalleerd worden. Ik weet niet wat voor tv je hebt, maar als er achterop een blauw stopcontactje zit dan kan je je laptop via een gewone monitor kabel op je tv aansluiten en op de tv voor Source: PC kiezen. Soms moet je op je laptop ook nog 2 knopjes tegelijk indrukken, nl. de Fn toets en de functietoests bovenaan je toetsenbord waar een rechthoekje opstaat. Veel plezier met uitzoeken!

Nee,dat is voor een video convertertje oid werkt alleen 1 kant op Maar heeft je laptop een S video uitgang ??? en misschien je tv ook ? Dan kun je via S video het beeld doorspelen en geluid via jack naar tulp kabel ook kun je een scart aansluiting kopen met 3 tulp en s video en dus heb je een s video naar s video of een s video naar tulp en een minijack naar tulp kabel nodig

ik heb een oude laptop en daar zit wel nog een scart op. ik kan hem zo ook verbinden. misschien kun je wat meer info geven over de aansluitingen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100