hallo.hoe kan ik 2 als project opgeslagen projecten in windows live movie maker ,samen weer openen om ze samen te voegen tot b1 project.?

bij project openen kun je geen 2 projecten tegelijk selecteren.

Toegevoegd na 1 dag:
zie foto : kopieren en op klembord plaatsen.dan nieuw project openen.dan project van klembord plakken.dan zijn ze beide geopend en kun je mixen enzovoort.

door alle antwoorden kwam ik hierop.dus iedereen bedankt.

Picture for question
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Project openen, alles selecteren, project sluiten. Volgende project openen, niets selecteren en plakken.
OF eerste project openen, bewaren als WMV [op save klikken], volgende project openen en de WMV clip importeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niko
12 jaar geleden
hoi,bedankt.de tweede oplossing werkt.wel tijdrovend als het lange films zijn,maar het zij zo.
grtz .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan. Dank je voor de terugkoppeling.
niko
12 jaar geleden
alle antwoorden samen brachten de oplossing.grtz

Andere antwoorden (1)

OPen beurtelings de projecten. Kopieer de inhoud naar een map op de harde schijf.
Daarna zijn de bestanden weer gewoon benaderbaar.
Frank