Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om mijn mobiele telefoonnummer door te schakelen naar mijn laptop en ik dan de telefoonkosten kan verhogen zodat mensen extra betalen?

Ik wil mijn mobiele nummer doorschakelen naar mijn laptop, als ik opneem geld dan een aangepast tarief zodat mijn klanten extra geld betalen voor de diensten die ik aanbied. Dus iemand beld > doorschakelen naar laptop > opnemen > vanaf dat moment gaat er een zelf aan te passen tarief gelden. Een soort 0900 nummer zeg maar maar dan in 06, misschien beetje wazig maar wie kan me helpen. En oja het liefst GRATIS, anders kan ik net zo goed een 0900 nummer aanvragen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
666
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zullen je klanten blij mee zijn..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik word geen klant, dat weet ik nu al!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als jij jouw mobiel doorschakeld moet jij die kosten betalen. De beller betaald naar jouw mobiel, jij betaald van jouw mobiel naar je laptop.
Het kan niet dat jij geld gaat verdienen aan een telefoondienst als je dat niet inkoopt bij je provider.
Dan zou iedereen dat doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding