Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een e-mail aangemaakt op Microsoft Outlook, maar ik kan geen e-mail ontvangen. Hoe komt dit?

Ik heb een e-mail aangemaakt op Microsoft Outlook. Dus niet op hotmail. Maar ik kan geen e-mail ontvangen. Hoe kan dit? Er stond dat ik iets moest instaleren, dat heb ik gedaan. Maar er is niks veranderd.

bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Outlook is een e-mail client welke verbinding maakt met een bestaande e-mail service. Dit kan inderdaad Hotmail zijn, of Gmail, het e-mail adres via uw internet provider, etc etc.

Het volstaat dus niet om via Outlook een e-mail adres te verzinnen, dit e-mail adres moet ook bestaan en in uw eigendom zijn. U dient namelijk de login en server gegevens van het betreffende e-mail account te weten alvorens u deze kunt instellen in Outlook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kan het zijn dat je je eerst nog moet aanmelden bij MS OUtlook voordat je email kan ontvangen op het programma zelf?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kan je helemaal geen mail aanmaken op outlook, dit kan alleen op hotmail,gmail of ander mailprogramma online.

Outlook ontvangt alleen mail, van e-mailaccounts die je aan outlook hebt gekoppeld
(Lees meer...)
Jaspro101
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel want ik kan mail versturen maar dan komt er een mail bij die genen aan vast postmarkers of zo iets?
Jaspro101
14 jaar geleden
Hoe heb je deze aangemaakt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon outlook opstarten. en dan kun je die instellen. je kunt dan ook zelf je naam kiezen en dan niet voorbeel@hotmail.com
Jaspro101
14 jaar geleden
Je kan dus geen mail ontvangen, omdat je geen "echt" e-mail account hebt, kan je dus niet ontvangen want er is geen adres waar hij het naar terug kan sturen.
kijk bij account instellingen of de imap mail of smtp server goed ingesteld staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing