Ik heb nieuws voor het journaal. hoe stuur ik het nieuws er heen?

Ik heb nieuws waarvan ik vind dat het in het journaal moet komen.

Hoe stuur ik dat nieuws naar het journaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat is dat nieuws?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
over dat msn virus.
Mijn hele klas heeft er last van.
Powergen
12 jaar geleden
Dat msn virus.... welk virus? Naam?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoveel mensen hebben dat en dat is al jaren, dus dat is natuurlijk niet nieuws.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je ook even weten of het de journaal gehaald heeft?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voeg de NOS toe op mns. Kunnen ze zien hoe het werkt.

Het beste antwoord

Ga naar www.nos.nl, onderaan zie je 'contact' staan, klik erop en stuur naar ze wat je wil sturen :)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kort maar krachtig antwoord bedankt

Andere antwoorden (2)

Stel een persbericht op, en stuur dat naar landelijke en lokale media. Als je inderdaad een nieuwswaardig feit hebt, zul je zien hoe snel het wordt opgepakt. Ik heb verschillende keren meegemaakt hoe je gebeld kunt worden door de redactie van een bepaald TV-programma, terwijl ik alleen de kranten had aangeschreven, bijvoorbeeld.

Zoek even de websites van kranten en omroepen op, dan vind je genoeg mailadressen waar je je persbericht heen kunt sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat doe je door naar de site Ooggetuige te gaan van de NOS. Hier kun je je foto's, filmpjes of tekst uploaden. http://nos.nl/assets/ooggetuige/