Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik draadloze verbinding maken met deze oudere pc?

Ik heb een hp pc. Ik weet zo niet welke. Maar hij is van ongeveer 2003/2004. Ik wil de pc om mijn slaapkamer zetten. Maar ik krijg geen verbinding.(hij herkent de router wel) nu zit ik te twijfelen of deze oude pc wel draadloze verbinding heeft? Want een paar jaar geleden gebruikte ik een USB voor verbinding, en dat lukte wel. Hoe kan ik dit weten of hij draadloze verbinding heeft en hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Je moet even kijken wat voor netwerkkaart er in de pc zit, deze kan verouderd zijn. Het aanschaffen van een nieuwe netwerkkaart is volgens mij dan ook de beste optie. Dat de computer verouderd is zegt niets, het ligt aan de componenten die erin zitten en die zijn gemakkelijk te vervangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wil weten wat voor kaart erin zit, ga je naar je configuratiescherm en daar kies je apparaat beheer, daar moet je kaart erbij staan, tenzij er geen kaart in zit of de kaart die er in zit is kapot.
Het kan heel goed zijn dat de kaart die er nu in zit geen draadloze mogelijkheid heeft.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing