Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik hoor een raar muziekje in minecraft, een soort orgelmuziek en het gaat niet weg. Wat kan dit zijn?

Versie 1.0, mac os x laptop. geen lion software.

Toegevoegd na 50 minuten:
het is een soort orgel muziek en het word steeds harder. Ik speel in survival mode.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat niet gewoon de muziek die bij Minecraft hoort?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat er op de achtergrond geen pop-up open die muziek heeft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
minecraft heeft geen muziek en als ik het speel, staat alleen dat spel open, andere dingen zijn dan altijd afgesloten

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dit is normale muziek van minecraft, dit kan je uitzetten bij opties door sound en music op 0 te zetten.
(Lees meer...)
Jaspro101
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thnx!

Andere antwoorden (1)

Misschien een virus,
Ik had dat ook een keer bij mijn computer, die speelde de hele tijd kerstmuziek af, midden in de zomer, gek werd ik ervan.
Ik liet mijn virusscanner scannen, en het bleek inderdaad dat het een virus was, dus die heb ik verwijderd!

Betreft het alleen Minecraft? of ook als je minecraft hebt afgesloten?
Is het een gekochte versie? of gedownload?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing