Zijn deze specificaties voor een goede (High end) grafische computer/PC?

Ik wil graag zo snel mogelijk een goede pc hebben om programma’s als Cinema 4D, AE CS5, Photoshop enz. heel goed te kunnen laten draaien.
PS: Mijn budget is €1200
:-)
Elke tip is welkom.
_______________________
Hier zijn de specificaties!

Game XL Computer Gegevens:

1000 GB SataIII Hardeschijf
Corsair Vengeance 16 GB DDR3-1600 Quad-Kit
7.1 Geluidskaart
ASUS SABERTOOTH X58
Standaard koeling
2 jaar carry-in (gratis service)
1Gbit netwerkkaart
51-in-1 Cardreader
Intel Core i7 950 3,06 Ghz
650 Watt Voeding
Cooler Master CM 690 II
Nvidia GTX570 1280MB
DVD Brander Samsung Optical Disc Drive
_______________________

Bron: http://pc-samenstellen.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het ziet er goed uit. Als opstartmedium zou ik kiezen voor sdd. Vele malen sneller en betrouwbaar. Je kan dan je 1 tb harde schijf vrij houden voor games etc. Welke Windows wordt hierbij geleverd? Ik zie het er niet bij staan